Sky´s the limit

Vilken mysig dag! :D
Började med shopping, ett linne och en tröja från Gina. Sen mötte jag upp Yoyyo, och vid den tiden fick vi veta att Ola redan va här! Drog oss bort mot Liseberg, fick veta att det skulle vara rep senare på kvällen. Så vi drog hemåt och käkade och hann koppla av lite. Tillbaka till Liseberg, hann vara där typ 20 min så var det Olas tur att repa haha. Snacka om tur att vi hann! Ola och Therese var ju lite blinda haha. Sen fick Yoyyo sin snygga platina- skiva och Camilla anlände så fin mitt i ösregnet. Ola repade sin nya singel, Sky´s the limit, och woooooh jag säger bara ännu en sommarhit :D
Refrängen sitter där den ska haha.

Efter en timmas rep var det slut, vi drog därifrån men Ola, han stannade. Senare kom da gang men Ola i släptåg.
Något söt, svar ja. Och jaa, vi tummade ju det där, så du ska få den haha ;) Massa prat, en uppspelt Ola, bilder och mys är ju inte fel :) Efter en stund vart det hej och hå, bandet var väldigt hungriga.

Sen bar det hemåt för oss flickor, Camilla till sig och jag och Yo till mig. Nu äre dags för att koppla av lite utan datorn.
Bilder kommer! Puss och hej


Gammal bild, från Rockis -09

Kommentarer
Postat av: madde

va kul :D hälsa han gärna från mig imorgon :)

kram kram

2009-06-21 @ 23:48:07
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: sarah

jag såg dig på tv'n igår (:

haha

2009-06-23 @ 21:33:36
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0