Tisdags och hemliga telesamtal

Härligt att se att folk är nyfika på mitt liv :D

EMD på liseberg då, fett! Kom precis in till stan när grabbarna kom vid hotellet, tajming eller vad? Haha.
Dannys moonwalk-steg tillbaka när han såg mig och Lotten, puss va!
"Den förtjänar du" om du säger det så haha ;)  Danny och dom andra - Matte gick in på Liseberg, Matte stod kvar och blabla och sen tog vi sällskap t Liseberg. Hej då till honom och jag och Lotten gick runt och hade det trevligt.
Kan ju säga att jag fick tag i världens snyggaste kort i Balder HAHAH

Micks kom, så gick och mötte henne och gick runt lite medans Lotten mötte Nöten. Hörde att det skulle vara soundcheck, så kollade in scenen. Lovisa och Sara kom även då :D Dags för en promenad igen, käkade, åkte Balder och så vann Micks en underbar daim-påse. Och just det HAHA!
På väg från scenen passerade vi en Lisebergskanin, inget mer med den. Förutom att den började följa efter oss utan att Micks och Sara märkte det haha. Rolig som jag är sa jag inget, utan lät kaninen komma närmare och närmare tills den skrämmer Micks och Sara rätt rejält HAHAHAH. Fyfan vad jag garvade! Extra kul var ju att Jocke kom gåendes, och på hans flin såg fattade man att han sett allt HAHAHAHAH så jävla kul :D   Dagens bästa!!
Tillbaka vid scenen, träffade Bosson-vänner haha fett!

Hängde vid vårt staket, och så var klockan 20 och det var faktiskt rätt mycket folk där, härligt! Grym show måste jag säga, dock saknade jag några gamla godingar som "I can´t say i´m sorry", "Run to you", "Tokyo" mm. Och såklart "Saturday night" och "All on you". Men annars, GRYM show! Längtar tills nästa gång jag får se den, när det nu blir.

Efter showen var det signering, och efter den satt jag och Micks vid vattnet och chillade. Efter en stund drog vi vidare, ut från Liseberg och över till andra sidan gatan haha. Efter ett tag där kom några snygga vita skor, STEFAN haha.
Men jaa, efter några min till kom grabbarna. D -: Jag rakade mig igår!   Hahah jag säger bara 2007 ;P
Började prata om min nya kamera "Ska jag tappa den med?" HAHA för er som inte vet tappade han min förra kamera, som fick en stor repa på sidan om linsen. Puh. Men jaa, förklarade noga för honom att denna för han inte skada hahah.
Mer prat, och mys. Puss på den killen, jaa.

"Oh shit" och så vart han tvungen att rusa iväg hahah dagens näst bästa.  För oss iaf hahah.
Efter det där sa vi hej då till folk, och så åkte Micks och jag hem till mig för att sova.

Jaa, det var var alltså min tisdag när finisarna var i schtan. Den här dagen efter jobbet hade jag körlektion, gick rätt bra. Underbart att allt går framåt.


Kom hem och efter att ha vart hemma en stund ringde hemtelen. Mamma svarade, hörde att hon sa "ja, hon har vart hemma en liten stund" och sen var det en himla låg samtalston. Mamma och vet hon nu pratade med la på, sen hörde jag pappa fråga vem det var och vad personen ville, och även på det svarade mamma väääädligt lågt. Jag gick ut i köket för att fråga samma sak som pappa, men jag får inget veta :O Taskigt, hörde ju att dom snackade om mig. Undrar vad mamma planerar nu, är grymt nyfiken ju. Hon verkar ha planer för min födelsedag också, ska bli spännande :)

Men aja, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Ska upp 4.45 imon, suck. Fast jaja, jobbar bara 6 - 13 så en kort dag. Sen blir det antingen hem och sova eller åka in till stan. Får se hur trött jag är imon haha.
Men aja, puss och tack för att du läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Elle pelle

HIHI va spännande , de med samtalet haha :) <3

2009-06-04 @ 21:58:24
Postat av: micks

göteborgskaninen va läskig ju! HAH

ooo undrar vad dom har för planer xD

PUSS!

2009-06-04 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0