Ännu en helg är slut

Tjäääna! Ännu en helg som är gjord, vad händer egentligen? Tider bara försvinner, nästan läskigt fort ju...

Igår morse drog jag till Sthlm iaf. Mötte Yoyyo på centralen och så drog Kapten Snygg-Jessica och Styrman Yoyyo till Sumpan. Handlade och käkade, och hittade bussen till Golfängarna. Gick vid sjön och såg massa fina fåglar, ank-ungar är ju bara för söta :´)

Hittade stället, det var typ jag, Yoyyo, gamlingar och barn-familjer haha. Folkdans och dragspel, är det inte livet?
Jo, för vissa, men kanske inte för oss. Men bättre det som underhållning är ingenting kanske. Dagen flöt på ganska bra, Ronald McDonald trollade, inte jättebra enligt mig, men han var ju faktiskt där för barnens skull. Sen kom Amigo-Peter och skulle springa runt med barnen, Yoyyo var fett på hahah så söt! Sen blev det amigo-frågesport och mer spring.


Ser ni Yoyyo? Rosa byxor och blå tröja, i full fart :D

Ser var det Bellman, musikskola, och helium-ballonger som var underhålling till Fean och Micks kom. Käk, mys och slapp blev det i några timmar. Äntligen blev det dags för livemusik, Lili och Susie... woooh! Okej kanske inte wooh, men vakten var faktiskt ganska underhållande. Istället för att hålla koll på publiken stod han och kollade på Lili och Susie och sjöng med i deras låtar. Och märkte han att vi kollade på honom kollade han bort och kollade på oss istället. Kunde inte låta bli att garva åt honom haha sorry vakten, men du bjöd på det själv hahah!

När Lili och Susie var klara skulle det vara lite paus, och efter pausen var det tävling för folk som var 25+. Eftersom Micks snart är 25 så tyckte vi ju att hon skulle vara med. Micks och de andra tävlanden fick gå backstage och sedan kommer de upp på scen för att dansa hahah så jävla kul. Micks, du ägde alla :D


Go girl <3

Efter tävlingen skulle jag springa på toa, och vad händer? Trampar snett igen... Orkar fan inte, nu har det hänt 3 ggr på 3 veckor!! Det är nåt som inte stämmer asså... Gaaaah. Kommer tillbaka när Fagge har kommit ut på scen, och tårarna rinner för att foten gör fett ont. Och Fagge? Jaa, han tror att jag lipar för hans skull. Haha komiskt. Fick en sån där "awww, gråt inte för min skull"-min. Orka hahah



Tror inte jag sett honom uppträda innan, så det var trevligt. Han körde väl typ 5 låtar eller så, kunde en iaf ;)
Efter Fagge blev det sång-paus med Amigo, allsång wooh. Sen blev det anledningen till varför jag befann mig i Sumpan, nämligen Ola :) Åh, vad bra han är! Grymt kul spelning verkligen :)
Fick besök några ggr haha, "högre högre" lätt när man redan tar i för kung och fosterland menar jag haha. Ola körde iaf 4 låtar, Feelgood, SOS, Love in stereo och Natalie. Grymt kul!




Efter uppträdandet blev det hej då till Micks och Fean, och signering för min och Yoyyyos del. Ola var något sinnesförvirrad hahah "ge mig en ny singel" hahah.
Hade gärna ställt mig i kön igen, men vi hade ju en buss att passa! Hann prata lite med Therese, väldigt trevligt :)
Sen när vi skulle dra från Sumpan skulle de inte gå nån buss försen om 20 min till stationen i Sumpan, så vi tog taxi ända till stationen i Sthlm istället . Drog till bussen som skulle ta oss hemåt, grymt mycket folk.

Jag och Yoyyo skulle egentligen åkt samma buss, men vi fick dela på oss. Men aja, sov ju ändå den mesta av tiden på bussen. Haha lite kul, i kön till bussen fick Yoyyo skriva autograf till en full gubbe haha. Hon är ju faktiskt med i landslaget för -93:er, fett ballt! Sen blev det hej då till Yo, och så blev buss i måååånga timmar. Var framme här i Göteborg 5.45, sen blev det buss hem till mig så var hemma strax efter 6... Gaaaaaaalet trött haha. Men tack för idag folk!



Dagens bild på mig och Ola :)              puss på den killen!


Kommentarer
Postat av: micks

ja e ju nästan oxå kändis!

2009-06-07 @ 23:15:50
Postat av: Styrman Yoyyo

TACK FÖR DEN DAGEN KAPTEN SNYGG-JESSICA !! :D <3

2009-06-08 @ 13:28:00
URL: http://yooyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0