Äntligen lite spänning!

Tjaaa! I lördags blev det ju äntligen dags för lite mer spänning.. Eller ja, spänning och spänning, men lite mer roliga grejer :) EMD i Allum och Torp, det tackar men inte nej till.
Allum var kaaaaaaos. 45-åring som lackade, synd att dom är så ovana att det är kaos på signeringar ibland. Jag sa snääääällt till spec en att jag TYVÄRR inte kunde hjälpa att jag råkade putta på henne, men folk puttade faktiskt på mig med haha. Seriöst, om nån puttar på nån, puttar den personen på nån osv... Blir ju faktiskt så.
Men iaf, "Alone" och "Baby goodbye" var låtarna dom körde idag. Braaaa drag. Skönsång av mig och Lovisa haha.
Uppe hos killarna "hej... NÄMEN HEJ!" :) Sen ner och väntade in tiden. Hej då till Sara och hej till Virre på centralen!

Eftersom vi förmodligen inte skulle hunnit till Torp med tåg/buss så ställde Virre upp och köra oss. Dessutom tror jag att hon var lite sugen, tror faktiskt att hon velat träffa dom ett tag eftersom hon har frågat när dom ska uppträda hehe ;D
Lämnade mamma hemma och sen efter det blev det allsång och HÖÖÖG musik i bilen. Tycker att jag, Ronja och Lovisa sjöng väldigt fina stämmor hahah! Framme i Torp blev det käk och sedan signering ännu en gång. Träffade söta Lotten :D Virre kollade lite på mig när killarna uppträdde, för jaa, det blev ju lite sjunga med.... Men när Virre ska med på en riktig spelning så wooooh, då ska hon se när man sjunger med haha.
Dags för att komma fram till killarna, lite kö så Virre fick för sig att hon skulle ta kort på mig. Matte: hallå?
Ojdå haha. Han pratade på massa, trevligt trevligt :) Lite prat med Mr D och hej igen på Erik.. Virre var cool!

Kollade runt lite i Torp och sedan åkte vi hemåt igen. Höööög musik och allsång även denna vägen. Väl i Göteborg lämnade vi Lovisa och Ronja på centralen medans jag och Virre fortsatte hem till henne. Lämnade en väska, meddelade att hon skulle sova hos mig, packa om och iväg igen. Skulle handla godis på Maxi, missade infarten haha.
In i stan, skulle köpa godis på Ica mittemot Rondo, körde runt ruuuunt men var skulle vi parkera?!
Hahaha galet. Åkte hem till mig, kom på idén att vi kunde köpa godis på väg till bussen. Men noo, det hann vi inte. Hann bara byta om fort som fan, kolla bussen och springa. Vi hann med bussen!! :D

Var framme vid biografen 10 min innan filmen skulle börja så det blev bråttom att handla godis, popcorn och dricka. Det var riktigt skönt att sätta sig tillrätta i stolen kan jag ju säga. Filmen vi såg var "En shopaholics bekännelser"
Riktigt bra film! Men lite irriterande att den inte alls var som boken. Men aja, den är mycket sevärd iaf :)
Efter filmen gick jag och Virre runt på stan i en timma, mest för att hinna bli lite hungriga haha.
Sen gick vi på resturant :D Det blev min favvo-resturant, La Gondala. Goooood och MYCKET mat haha.
Jag och Virre hade ju planerat massa, vi skulle ha desert och allt.. Och så orkade vi inte :O
Blev helt sjukt mätta haha. Men aja, då sparade vi inte några kalorier xD

Satt kvar på en stund, och sedan gick vi till Golden Days och tog en cider och pratade lite. Kollade in folk, men kände inte igen nån. Satt där en stund och sedan åkte vi hem till mig :) Låg och pratade massa, och sen blev det sova :D
Myyyycket trevlig dag :D


Nån som orkade läsa allt eller? ;) Hoho. Är  sjuk nu igen, så ska dra mig härifrån nu och käkade lite frulle.
Hoppas att alla mår bra! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag orkade läsa!



Måste säga det att GÖTEBORG ÄR EN TOTALT OMÖJLIG JÄVLA STAD ATT BEFINNA SIG I MED BIL! :| Asbra att det finns tåg in dit så man slipper virra sig bort varje gång man ska besöka stan ;)



Pusshej

2009-03-24 @ 10:58:37
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: lovisa

hahahahah!

det var myyys :)

love!

2009-03-24 @ 22:21:23
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0