HEJA FRÖLUNDA

Okej, jag är inte den bästa supporten. Eller inte ens en supporter kanske.
Men både igår och idag kollade jag på Frölunda, det är faktiskt rätt kul.
Kanske ska ta och kolla lite när jag har tid, istället för att bara sitta vid datorn liksom :)

Idag var jag hemma från jobbet. Igår kväll fick jag så sjuuuuukt ont i magen, på ena sidan långt ner.
Fett ont, kunde knappt böja mig eller resa på mig. Var helt öm och det gjorde ont vid minsta lilla.
Så ja, då tog jag en ledig dag och vilade istället.. Känns lite bättre nu iaf så imon ska jag jobba igen.
På tal om jobb så är jag bokad hela nästa vecka, tre dagar hos Virre och två dagar hos mina söta barn i Tuve :)
Virre och hennes jobb hade möte med deras chef idag och så hade dom tydligen börjat prata om mig (virre berättade det för mig nu ikväll). Dom hade sagt att jag var jätte trevlig och jätte duktig och sådär, alltid kul att höra :D
Hoppas på att jag får jobba där mycket, dels för att det är fett kul att jobba med Virre och dels för att barnen är bra där, och även resten av personalen.

Härligt med fredag imon... Men hallå, det är  S N Ö här nu igen :S Igår och imorse var det vår, sen helt plötsligt kom en massa snö. Ta boooort. jag vill ha vår, okej?
Nu ska jag strax sova, lång dag imon. Och jag ska bli lite bättre på skriva oftare haha
tack för att just du läser ;)

puss

Kommentarer
Postat av: camilla

jag hatar snö! det var as fint i morse, så ba poff försvann det! fuck! :S ..

saknar dig! puss <3

2009-03-12 @ 22:36:55
URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Postat av: micks

blindtarmen? ¨/

2009-03-13 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0