Oj oj oj :D

Tjaaa :) Idag mår jag rätt bra, skönt! Ska strax käka frulle, hoppa in i duschen och fixa mig.
Ska till torget sen och beställa nya linser, kan ju vara bra så att man ser nåt haha.
Jag och mamma satt och kollade körskolor igår, bestämde mig för en körskola som heter "Kul på hjul" som ligger inne i stan. Läste lite om den, och den har fått jättemycket bra respons så jag hoppas att det kommer gå bra :)
Så ikväll ska jag och mamma dit så ska jag skriva in mig, anmäla mig till teorikursen som startar 15 maj och boka några körlektioner :D Fett fett haha :)

Idag har jag varit duktigt att beställt en tandläkar-tid också. Ska dels fylla i en tand, fattas ju en liten bit av den sedan en krogrunda i höstas... he he. Och så dels ska jag kolla upp en tand som börjar typ växa inåt :O:O
Inte okej vafan. Men hellre kolla upp det nu så länge tandläkaren är gratis.

Aja nu ska jag dra och fixa mig. Senare idag ska jag läsa min kära teoribok, höhö ;)
Den är så sjukt tråkig och vissa delar är totalt onödiga.... Men suck, jag måste om jag vill ha det där körkortet....
Puss och kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0