Tiden som bara flög iväg

Helgen kom.. och gick. Så kändes det iallafall.
Lördagen var jättemysig faktiskt, humorn från gymnasiet var i full gång, så det blev massa skratt och felsägningar haha.

Och sen igår... söndag ;)
Övningskörde i ungefär en timma, gick bra.
Mötte upp Sara, Ronja, Lovisa och Lotten på centralen och så bar det av till det där stället där vi varit innan haha ;)
Minnenminnenminnen! Bingolotto is the shit

Sen det där inomhusstället.. Ofta vi inte kommit på det innan haha
Hej till grabbarna, "Vill nån ha min cola?" hahah puss
Sen käääk i Nordstan. Tillbaka till Bingo efter ett tag, Erik (ej seger), trevlig haha.
Eller ja, Seger är ju också trevlig. Träffade grabbarna efter dom uppträtt, orka min jävla kamera som inte ville använda blixten, så 3 balla bilder åt helvete. Matte är crazy som vanligt haha. Men aja, söta pojkar :)


Idag ja... Vaknade tidigt, kände mig inte alls 100 och var as trött så tog en ledig dag från jobbet. Det är det bästa med att vara vikarie. Kollade film, lät klockan gå lite och åkte in till stan i nån timma. Köpte tomma cd-skivor, Björn Borg-underkläder, två böcker och en väska. Sen hem, mer film, sov lite och sådär.. Skulle egentligen ha tränat nu, men man ska ju inte träna när man är förskyld så jag avbokade passet. Synd.. Har vart as sugen på att träna hela helgen.

Men aja, ska inte klaga. Ska ju träna mer gånger i veckan haha.
Nu är det dags för att duscha och sen blir det nog en tredje film för idag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0