Torsdag

Efter en lång dag är jag äntligen hemma :) Eller okej, jag har varit hemma lite mer än en timma, men ändå.
Att åka hemifrån 7.30 och komma hem 19 känns faktiskt.
Först jobb, sen två körlektioner. Om ni undrar så gick det bra :) Övade på att backa runt hörnen, starta i backar, växla ner och lite mer. För att min körlärare skulle förklara hur hon menade en grej så körde hon bilen med sina pedaler och jag styrde haha fatta konstig känsla! Roligt, knäppt och lärande haha.

Nu på onsdag börjar teorin :O Läskigt. Och jobbigt. Fyfan vad mycket plugg det kommer bli... Tråååk. Men jag måste, tyvärr. Har blivit skitkass på att plugga teori på sistone, men ska ta och läsa en del  i helgen.

Imon på jobbigt kommer det bli.. intressant. Det är nämligen kalas på torget. Så först ska alla avdelningar samlas, och efter 20 min ska vi gå. Väl på torget ska vi vänta i över en timma innan vi alla avdelningar ska sjunga några låtar.
Lycka till med fyra st 3-åringar och 8 barn på ett och två år haha. Men ja, det ska bli... intressant. Tror det är bästa ordvalet haha. Och efter jobbet imon äre kalas! Trevligt ;)

Aja nu ska jaglägga mig och läsa. Höööööörs dude , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0