Vilken kväll! ...

Vilken kväll!

Önskar jag att jag kunde säga. Men så var det inte alls. Efter jobbet igår mötte jag Virre och Terro och drog till Cortegen, där vi mötte Bohman. Satt på två filtar och hade jättemysigt. Kollade på Cortegen, trevligt.





Efter allt satt vi (och många andra) kvar i Johanneberg och drack och softade. Bohman drog ett tag efter 20, och vi andra drog till ett visst ställe och satte oss där och hade förfest hahah. Stöööörda, svar ja. Men kan inte skriva ut stället här, skulle inte vara så bra om vissa såg det... Tralala ;)

Men iaf, senare åkte vi in till stan. Gick runt lite, lekte på lekplatsen vid Universeum haha fett kul. Drog till Kungsportsplatsen, Terro droppade av en stund. Gick runt och hade fyllehicka, orka haha.
Men jaa, och sen förstördes den kvällen. Pallar inte att skriva ut det här, men om man säger såhär:
En gång är inte okej, men två gånger är fan inte acceptabelt!!!

Det är bara så jävla tröttsamt. Men ah.


Nu på morgonen vaknade jag med värsta träningssuget :O Haha sjukt. Kollade tider när det fanns jympa, men inga bra tider så jag skippar det idag. Kanske tränar imon, annars är det iaf boxning på söndag :D Fett kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0