Lycka

Åhhh, vad underbart det är att ha körkort!

Kan ju berätta lite mer... haha.
Imorse innan jag åkte hemifrån var jag så sjukt nervös. Väl på bussen och musik i örnen lugnade sig nerverna lite, tänkte att ja, det kan ju inte gå sämre än förra gången.
Förra gången? Ehm ja... Haha. Körde upp för tre veckor sen, och det gick åt helvete om jag uttrycker mig fint!

Så iaf, precis innan jag kom fram till skolan kom "Feelgood" i lurarna, ocg jag blev helt lugn haha.
Mötte upp Pia, och körde iväg. Man kör ju en stund innan man kör upp, så vi övade lite sista grejer. Jag har haft stora problem med att backa runt hörn. Pia lär ju ut alla elever på det enklaste sättet, men i förra veckan testade hon en svårare variant för mig, och oj så mycket lättare det blev! Så imorse när vi övade lite så backade jag runt hörnet så perfekt att Pia började gråta för att hon blev så rörd. Snutt! Hon är verkligen bästa läraren!

Klockade tickade, och uppkörningen skulle börja kl 9. Typ 10 min innan körningen blev jag helt döööödligt nervös och var supernära till tårarna haha jag är störd jag vet. Parkerade, och gick för att möta människan jag skulle köra upp med. Det var jag och en till brud som skulle köra kl 9, jag med en gubbe och hon med mannen jag körde upp med första gången! Jääääääääääävlar vilken tur jag hade som slapp honom igen. Då skulle jag blivit kuggad, utan tvekan!

Men iaf, vi körde iväg... Var ju as nervös i början, men sen släppte det faktiskt. Pia och gubben (Fredrik) satt och snacka så jag bara körde på liksom haha. Sen ville väl Pia få mig att snacka också, så ba "Jessica, berätta för Fredrik om Ola!" hahaha. Så ja, det gjorde jag ju hahah. Reklam för Körslaget är ju aldrig dålig reklam liksom ;)

Iaf, mina 25 min började ta slut! Puuh. Blev några småmissar på slutet, så jag var ju skitnervös att jag skulle bli kuggad även denna gången. Tillbaka på Vägverkat såg Fredrik bekymrad ut, och waah. Sen "Grattis, du klarade det!" Haha och mina tårar bara sprutade hahaha. Men shit vilken lättnad! Alla dessa pengar och all press man har på sig att klara det, så ja, ååååh vad gött det var!


Blev en bra dag idag, förutom en sak! Klippte mig förut, och visade tillochmed en bild (den här under) på hur jag ville ha det. Resultat? FÅGELBO på mitt huvud. Gode gud, låt det bli hyffsat imon när jag stylar det själv. Amen. Eller nåt?





Nu ska jag käka glass för att fira mig själv till körkortet wooooooooooooooooh! Längtar tills jag får mitt körkort, synd bara att jag ser as hemsk ut på bilden haha. Vi hörs snart igen! Pusspusspuss




Ps. Yoyyo är störd, på riktigt haha. Men  åh, vad jag tycker om dig ändå! :D <3


Kommentarer
Postat av: yoyyo

haha tur att jag tkr om dig ändå oxå då ;)

2009-10-28 @ 21:23:19
URL: http://yooyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0