4 år!

2006-04-20 var första gången jag träffade Ola. Och idag är de 2010-04-20.
4 år har gått sen första gången. Och jag har utan tvekan haft de 4 roligaste åren i mitt liv.

Skulle jag inte åkt runt på spelningar så skulle jag ju absolut inte gjort allt det jag har gjort. Som t ex sovit i Kungsan, köat i över ett dygn i mitten av januari, hamnat i några tidningar, hemsidor, och webtv (blä) haha.
Sjukt kul har jag iallafall haft. Och så mycket underbara människor som jag träffat. Och alla underbara vänner.

Skulle kunna rabbla upp hur många som helst, men ni vet vilka ni är. 
OF - tillsammans är vi starkast! <3



Och inte minst tack till Ola själv, som alltid kommer rocka i mina ögon!

Kommentarer
Postat av: Yo

EXTRA GLAD ATT DU TRÄFFA MIG JU!!! tkr det är lite synd att ja inte står med... menmen ja tar det, gillar dig ändå :'DDDDDDDDDD

2010-04-20 @ 20:46:23
URL: http://tjenarekuungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0