Dan före dopparedan...

Hej! Längesen nu, i know. För en vecka sen opererades jag och sen dess jag har vilat. Eller ja, försökt iaf. Rastlös x 1000 är bara förnamnet. Operationen gick iaf bra, förutom det där. Ihh.
Orkar inte oroa mig i onödan iaf, får helt enkelt vänta till analysen är klar.

Idag var jag i stan med Linnea. Köpte ett par galet snygga skor, av alla ca 40 par skor jag har är detta lätt topp 3.
Björn Borg, kostade 349 kr istället för 750 kr eftersom butiken skulle upphöra och det var 50 %. Fast jag skulle nog köpt dom utan halva priset haha, detta är kärlek.



            

Inte för att bilderna ger skorna rättvisa någonstans, men ändå. Tänk typ maj - aug. Mmmm :)

Nu kommer jag att bli aktiv i bloggen igen, så glöm inte att läsa och kommentera gärna! Ni vet själva att det är mycket roligare att skriva när man får kommentarer :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0