EMD och Torp 4 dec

Ny dag! Fix fix fix med Olas album som han skulle få senare. Var ju ute i god tid, som vanligt haha.
"Det är luuuuuugnt" Såklart!

Hämtade upp underbara Lovisa på centralen och drog till Torp för att träffa Danny, Erik och Matte. Var där drygt en timma innan så kollade i affärer. Sprang in i Danny och Matte på ett café haha trevligt.
Det blev dags för signering, killarna körde några låtar. Mitt i allt upptäckte alla att Matte hade gylfen öppen. Danny kunde inte sjunga vidare, utan bara garvade haha. Förstår honom, jag skrattade så tårarna rann hahah så jävla kul var det! Sen när han lugnat sig lite så kollade Danny på mig och retades för rakningen haha, det där med rakningen har följt mig i typ 3 år och lär aldrig försvinna haha. Men internskämt är kul!





Träffade ju fina Lotten på signering också! Evigheter sen vi träffade henne!
När vi kom fram till killarna på signeringen så fick Danny en liten julklapp från mig och Lovisa. "KOLLA, JAG HAR FÅTT EN OST!!!!" Haha noooot. Efter en stund fattade han iaf vad han fått haha. "Ska du ligga med honom?" hahah dannyboy... :) Erik var på kramhumör "Kan inte vi kramas? Jättelängesen sist ju!"




                         Underbara Lovisa och jag 

                
Efter signering var jag och mami tvugna att dra vidare, hade ju annat på g...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0