Ett försök till att vara hurtbulle

Tjaa! Kände mig riktigt duktig imorse, hade klockan på 9 för att hinna käka frulle innan det var dags att träna kl 11. Kan ju inte påstå att det var lätt att komma upp ur sängen, men det var riktigt skönt att träna sen. 40 min jympa (stack innan avslappningen och stretchningen) och så blev det gym i 40 min. Skönt!

Nu ikväll är det party som gäller tillsammans med Elaine, Adam, William och Mackan! Riktigt skönt gäng.
Får ju passa på att parta denna helgen eftersom jag förmodligen får vara hemma och vila nästa helg pga operationen. Ska dock bli skönt att göra operationen eftersom det nu gått 1,5 månad sen jag fick veta att jag har en cysta i magen...


Men nu börjar det lukta hemmagjort pizza, sen är det fix inför kvällen som gäller!
Kram kram



              Fina Brunnsparken/Göteborg en sen sommarkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0