Inskrivningsdag

Hej! Idag var ju som sagt på Sahlgrenska sjukhus för inskrivning inför torsdag. Tog lite prover och sånt där.
Fick veta att det inte blir titthålsoperation, utan en större operation. Det var ganska väntat eftersom den första läkarn sa att det nog inte skulle räcka med titthål eftersom cystan är så stor. Men det var ändå grymt segt att få det beskedet. Att dom gör den stora operationen innebär att jag måste stanna kvar på sjukhuset minst en natt, förmodligen två. Och så kommer jag vara sjukskriven i en månad. Och så kommer jag ha ont... haha.

Försöker vara positiv och skämta bort det. Är jag seriös kommer tårarna och jag vill inte lipa mer än nödvändigt. Tänker redan för mycket som det är.
Jag ska försöka vara stark. Vet att om det är något så har jag en massa underbara vänner som finns där.
Ni vet vilka ni är, och jag älskar er.


Nu måste jag avsluta, imon är det dags för jobb. Vi hörs! Puss



Kommentarer
Postat av: Alexandra

<3 tänker på dig och det kommer gå bra, lita på mig :) <3

2010-12-15 @ 17:54:23
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Madeilene

oj vart har du en cysta? elakartad? godartad? vet inte? hoppas de går bra iaf.. håller mina tummar :D puss

2010-12-15 @ 23:23:38
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0