Julafton

På julafton kom som sagt Nicke, Ida och Idas familj hit. Gjorde som vi alltid gör i familjen Sjöberg, dricker glögg, kollar på Kalle, äter julmat och sen är det julklappar!


               Pappa Urefors - Lillebror Urefors - Mamma Urefors


                           Nicklas - Ida - Jag


                                    Mamiiii

Iår fick jag pyjamas (mamma tycker jag ska ha nåra snygga shorts att sova i när jag är iväg på gig hahah), handsfree, två filmer, två böcker, presentkort IKEA och New Yorker), pengar och en alldeles underbar Adidas necessär! Har spanat in necessären länge men inte köpt den. Var nog den julklappen jag var mest nöjd med iår haha, är helt kär i necessären.


Min underbara necessär, dock bild från google och tradera!



Bra julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0