Julkonsert @ Vänersborg 4 dec

Yeaaah, jag och mami drog vidare till Vänersborg. Massa stress, förlåt mami :)

Råkade stå i fel kö till insläppet, men med ett leénde på läpparna löser man det mesta haha. Hamnade på rad 6 (varav 4 var vip). Men hade fett bra plats, Ola såg oss iaf med en gång haha. Jessica Andersson var med den här kvällen, och det innebar att Ola inte fick köra Overdrive. Dååålig stil!

Men annars var det bra, förutom att publiken var ännu sämre än i Varberg. Ola ville att alla skulle sjunga med i Natalie, det var jag och mamma som sjöng för fullt :) Hahah sånt får man bjuda på, liksom känner jag nån i Vänersborg? Eh neeej. Man lever bara en gång så njut liksom!





Iaf, förutom att det där med Overdrive och med att publiken var kass så var det bra! Satt två sköna damer brevid mig och mamma, smygreklam för Ola är ju alltid bra att bidra med kände jag haha.
Showen tog slut, och alla skulle ut genom två små dörrar. Och sen var korridoren (där garderoben, utgången + signeringen var) knööökfull så jag och mami backade undan en stund. Skööönt.
När det började bli tomt på folk var det dags för signering. Jag (och alltid minst en polare, iår Yoyyo), har som tradition att ge Ola ett fotoalbum över året som varit. Och såklart även iår. Ola gillade albumet, även iår haha. "Åh kolla den bilden! Och den haha!" "Jessica väljer inte bara snygga bilder..." Förlåt då hahah 8)
Råkade nämna min operation (7 dagar kvar...) och Ola "Det är väl inte farligt? :I " haha vilken min haha!





Men ja, grymt bra avslutning på året. Har haft ett underbart år med massa galna och underbara gig. Kanske sammanfattar en del innan nyår. Nu längtar jag efter 2011:as galna upptåg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men oj, vad ljust hår han har!! xD

Eller är det kameran som gör det så? :P

2010-12-10 @ 10:44:41
URL: http://elliinn90.bloggplatsen.se
Postat av: Marta

Great photos! :)

but..what Ola did with his hair? :O hehehe

I'm glad you've had a nice time!

Hugs Marta

2010-12-10 @ 14:53:51
Postat av: micks

haha men va har han gjort med håret? lol hahahaha

2010-12-10 @ 17:20:34
URL: http://mickish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0