Skapar julfeeling

Hej igen! Efter dagens skoköp försvann min julfeeling några timmar, men nu är den tillbaka igen!
Allt är klart inför morgondagen, klapparna är inslagna och granen är klädd. Och lägenheten är städad haha. Imon kommer Nicklas och Ida hit, och så kommer hennes familj ner från Södertälje för att fira med oss.
Vi har inte firat jul tillsammans innan så det ska bli jättekul!


                        Årets julgran, klädd av mig och mami

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik. Så sent som för en kvart sen skapade jag en lista på Spotify med julmusik haha. Är ute i god tid som vanligt ;) Nu ska jag strax kolla klart på en film som jag började kolla på tidigare ikväll.
Sov gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0