100227

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men har liksom inte orkat haha.

Men först måste jag ju säga grattis i efterskott till D som fyllde 24 i torsdag!




Idag äre ju lördag, som ni förhoppningsvis vet haha. Vad ska ni göra idag?
Jag vet till viss del vad jag ska göra. Hämta ut mina linser, och sen kika på nya glasögon. Visserligen använder jag bara glasögon en stund innan jag ska sova, och på mornarna innan jag tar i linserna. Men skulle vara skönt att kunna ha ett par snygga brillor om man nu bara ska dra ut t affären och handla nåt, och inte orkar hålla på med linser. Glasögonen jag har nu är mina allra första brillor, som jag skaffade i.. 4:an tror jag HAHA. Så nu äre dags för nya brills ;)

Och sen ska jag in till stan och fixa en grej till Olas julklapp/födelsedagspresent i stan. Och så blire kanske en fika med Oscar. Och så är jag jävligt träningssugen. Just idag finns det inga pass på Friskis, ledarna har inspirationsdag. Och jag är inte så jäääättemycket för att bara gymma. Och det går ju inte heller att ta en promenad i den här ishalkan som är ute.. Jobbigt, eller hur?! Haha dagens i-landsproblem, i know.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen. Hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: micks

SV. Haha I know!

Oh hälsa Oscar xD

2010-02-27 @ 11:14:58
URL: http://mickish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0