Alla hjärtansdag!

Godmorgon! Glad eller Alla hjärtansdag, eller vad är det man säger egentligen? Men ni fattar väl iaf :)

Så vad händer idag?
För mig är detta en vanlig dag... Tänkte dra ut på promenad sen med musik i öronen, ska bli riktigt skönt. Som ni kanske vet höll jag på mycker i höstas med att äta bra och träna en massa och sånt där. Och det funkade faktiskt, gick ner några kilon. Men nu har jag börjat slarva lite med maten igen och träningen har det gått lite sådär med. Har vart sjuk hur mycket som helst de senaste månanderna så har knappt hunnit börjat träna igen innan man blivit sjuk igen.
Mamma har dock kört på ordentligt med bra mat och massa promenader och simning. Och hon hara försvinner i kroppen! Jag vill också ju! SÅ, nu kör vi!

Paint is the shit hahahah





Kommentarer
Postat av: TinA

Hell yeah :D

2010-02-14 @ 14:41:15
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0