En bra lördag helt enkelt!

Hej! Har precis kommit hem från en sväng på stan med mamii. Har inte vart i stan med mamma på kanske.. 4-5 år, om det räcker. Hade riktigt kul idag iaf!

Hade tänkt ta bilen in, men det var inte plogat nånstans här, och dessutom hade en bil kört fast på uppfarten så vi valde att ta bussen istället haha. På väg mot bussen halkade vi en massa och mamma ramlade i snön haha hade skitkul iaf. Kom in till stan och fixade mammas och pappas födelsedagspresent till Nicklas som fyllde år i onsdags.
Sen fixade jag en present till Nicklas. Och så blev det lite grejer till mig som underkläder (Björn borg <3), ett par jeans, tröja och smycken. Gillaaaaaar´t!

Jättekul när jag skulle köpa jeans förut. Tog är en storlek mindre än vad jag haft den senaste tiden. Testade dom här jeansen förra veckan och då var de litelite för små, och idag var dom perfekta! Woooh, det löser sig verkligen att bli nyttigare och att träna :D

Nu ska jag iaf göra lite lunch, sen drar jag iväg till Virre för en helkväll med henne och Abba. Slutar i utgång ;)
Fett längesen vi var ute nu, så ska bli rikigt kul. Sover även hos Virre inatt så är det nåt finns jag på mobilen, annars hörs vi imon. Ha en trevlig kväll allihop!

Puss

                 
                                             Abba, Jag och Virre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0