Melodifestivalen, deltävling 2

Alltså, kan man låta bli att kolla på Melodifestivalen? Jag tror faktiskt inte det. Trots allt älskar Sverige Melodifestivalen, och alla pratar om tävlingen. Och inte vill man väl vara utanför samtalet?

Så vad tyckte ni alla ikväll? Gick rätt låtar vidare?

Personligen tycker jag att de fanns flera bra låtar ikväll. När man sett alla kvällens bidrag tycker jag nog att Andreas låt var bäst. Fick en riktig James Blunt-feeling av den. Och Eric Saades "Manboy" blev bättre efter andra lyssningen. Andra som var bra ikväll var givetis Pauline, grymt bra. Och Hanna Lindblads "Manipulated", shit vilken grym låt! Fast tror dock inte att låten är lika bra utan sitt framträdande.

Nästa helg är iaf Melodifestivalen här i Göteborg. Min polare Johan (som bloggar på
http://www.sjmelodifestivalen.se/blog/ ) kommer hit, så ska se till att få tid över att ses en stund. Ska bli riktigt kul!


                     Bild från aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: TinA - den som helt plötsligt blev utanför :P

Mitt namn säger väl mycket just nu angående detta inlägget.. :p

2010-02-14 @ 14:31:25
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0