Skön tisdag!

Åh, vilken skön dag måste jag faktiskt börja med att säga! Här i Göteborg har solen skinit hela dagen, underbart.
Fick väääärldens vårfeeling, så nu hoppas jag faktiskt att det räcker med snö nu! Ge mig vår med snygga kläder, uteserveringar, spelningar och massa annat!

Imorse kom iaf Tesso hit :) Fixade grejer till fansjulklappen/födelsedagspresent till Ola. Är bara halvvägs med grejen vi fixade med idag, men ojojoj vad snyggt det blir! (tycker iaf jag och tesso haha). Riktigt kul att sitta och fixa.

            

Senare på dagen åkte vi in till stan. Tesso skulle ha en tröja på Gina Tricot, men som inte fanns i hennes storlek. Istället kom jag därifrån med en annan tröja haha. Skulle inte handla nåt egentligen, men ni vet hur det är när man går runt i affärer haha. Har dessutom tittat länge på tröjan jag köpte idag, så ;)


Och för övrigt fyller faktiskt Ola år idag! Hela 24 bast blir han idag, så grattis grattis till honom säger jag! :)

          

Kommentarer
Postat av: TinA

shit vad liten han är :D grattis anyway :)

2010-02-23 @ 19:24:03
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Yo

Fan vilken snygg bild på mig ;ooo

2010-02-23 @ 20:18:39
URL: http://tjenarekuungen.devote.se
Postat av: Anonym

grymt snygg bild !

2010-02-23 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0