Söndagskväll

Hej! Shit vad trött jag är.
Gårdagen blev en vääääldigt lång kväll - natt - morgon. Kom i säng vid 6 imorse, och vaknade vid 8.30 igen hahah skiiiiitbra, verkligen. Men hade riktigt kul igår. Det började med att det var jag, Virre och Abba, och sen blev det + Stoffe och Danne, och sen - Danne.

Singstar, buzz och massa andra spel är grymt underhållande. Speciellt när Virres familj var bortresta så vi kunde liksom göra vad vi ville, och inte tänka på att vara tysta och sånt där haha. Så istället för att dra ut på krogen så satt vi hemma och spelade och hade oss haha.

Kommer kanske in lite bilder senare, det beror på hur bilderna är hahah. Har inte sett dom än!

Får räcka för idag, är heeeeeeeeelt död som ni kanske förstår. Ikväll ska jag verkligen lägga mig tidigt, speciellt eftersom jag måste upp kl 6 imon bitti uuuuusch :(

Puss!


       

Kommentarer
Postat av: Yo

svar ; Gött ! :D tror allt det blir den ^^ fett snygg ären! :D

2010-02-22 @ 18:57:17
URL: http://tjenarekuungen.devote.se
Postat av: Madeilene

åååh vad roligt med buzz :') vad duktig du blivit på att kommentera föresten hihi



sv: ja :D nu vill jag bara in med massa saker hehe

2010-02-22 @ 19:00:45
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0