Bergkvara



Men ja, bra dag. SJ bråkade som vanligt, 50 min sen. Tur att Yoyyos familj kunde skjutsa oss till Bergkvara eftersom jag missade bussen. Kollade in läget och hängde. Tråkigt väder, till en början!
Anna anlände, nån Hasse-nåt uppträdde och var ju fett skön asså haha.

Och så lyckades vi med att bli fotade och intervjuade för ännu en tidning haha. Den kommer ut först imon, så då ska jag maila dom och be att få ett ex av tidningen hemskickat. Kul att ha!

När Ola intog scenen var det tillsammans med Tim, Chuck och nån annan... Haha men jag säger bara Chuck, äntligen är han med igen hahah så jävla skön är han. Premiär för sommarshowen igår, grymt bra! Tummen upp för MJ-låtarna! Sen Olas min när han tappade micken hahah synd att jag inte hade kameran framme då :)))

Signering efter, och jaaa, Ola är fett skön haha. Träffade även Mikaela och Jacob från Team Ola, riktigt kul att träffas igen och snacka massa goa minnen.

Bra dag helt enkelt!














Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag antar att ni kommer till Öland i morgonkväll också eller? ;)

2010-07-20 @ 10:48:57
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0