@ Stockholm

Hej! Ligger i sängen på hotellet nu, ska snart sova faktiskt. Är helt slut, blir alltid det när jag drar iväg haha. Har ju ändå vart en slapp dag med jaa. Drog iväg hemifrån runt halv tio, och var uppe runt halv fyra. 6 timmar inkl matpaus, chafförbyte och feeeeetaste vägarbetet haha. Jag körde ungefär halva vägen hit, i like iiiit. Förutom att köra inne i Sthlm, ogilla verkligen. Hatar att köra i stan hemma i Göteborg och mindre kul att köra i stan i Stockholm där allt går mycket fortare. Men jag fixadet det iaf, tjoho!

Kom iaf upp och checkade in på hotellet och sen kollade in stan och käkade lite. Sen tillbaka och slappade en stund på hotellet och sen in till stan igen. Ojojoj vad jag älskar Stockholm. Vem skulle inte vilka bo här?
Käkade på mitt favoritplace och satte oss sedan på en uteservering, grymt skönt. Känns att sommarn verkligen har kommit, hur varmt som helst.

Lite kul, förut när vi satt på uteserveringen så kom Bobby från Mammas pojkar. Enda tv-programmet jag följt förutom Idol, OC och typ... Simpson haha. Men nu vill mina päron att jag ska stänga av datorn, så kan ju vara snäll och göra det, för deras skull ;)

Puss och godnatt


                              Bild från google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0