Borås!

Och nu när jag fortfarande är pigg, så passar jag på att bloggar om Borås!

Dagen till ära så skulle Ola ha signering, och eftersom Borås nästan är Göteborg drog vi ju självklart dit. Dagens gäng bestod av mig, Tesso, mami och morfar! Min älskade 85-åriga morfar skulle äntligen få göra Ola-debut haha.

Kom dit drygt en timma innan, gick runt och kollade in bilarna. Bestämde mig för att försöka övertala morfar att köpa en snygg bil till mig, men det gick tyvärr inte vägen haha.

Klockan tickade på, och nån minut över 14 kom Ola upp på scenen iaf. Drog igång med Sky´s the limit, och när Ola fick syn på oss dök ett stort smile upp i ansiktet på honom, söten! Refrängen kom och då fick jag äran att sjunga "babarapapa ah aaah" hahah ni vet det där hela refrängen haha trodde jag skulle dö när ALLA vände sig om, men överlevde ju iaf haha. I nästa refräng närmar sig Ola igen och ba "One more time" och så var jag igång med "babarapapa ah aah" igen hahaha. Efter Feelgood körde Ola Unstoppable, bra drag faktiskt. Var en massa folk på plats! Efter Unstoppable skulle han köra Natalie. "Den här låten släppte jag för... JESSICA, var det 3 år sen?!" "Jaa!" "Den där låten släppte jag för 3 år sen" hahah. Stod ju en bit från scenen, så hej, alla vände sig igen :) Kul iaf att Ola var så bra idag, speciellt när morfar var med. Innan har ju morfar trott att Ola tycker att alla vi tjejer som åker runt är jättejobbiga, men kul att visa morfar att Ola faktiskt uppskattar sina fans!

Dags för signering iaf, Ola flög fram till morfar "Detta måste vara morfar!!". Enligt Ola själv visste han det genom kontakter, haha host genom ola.cd i gästboken kanske? :) "Du sjöng jättefint!" haha alltid eller hur?
Idol nästa för mig lr? ;) hahaha not.  Fick en jättehärlig pratstund iaf, tog "släktfoto" och sa hej då till favoriten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0