Senare...

Haha aaaaaaaaaaah vad jag är lat! Men okej då, städade iaf undan det mesta, det är väl huvudsaken? ;)

Nu ska jag strax sminka av mig och krypa ner i sängen. Är trött igen haha, så får nog inga prolem med att somna ikväll. Ikväll blir det jobba, sen kommer mamma och hämtar mig från jobbet och så drar vi och handlar en del grejer, t ex Olas grejer (julklappen/födelsedagspresenten från fansen), födelsedagspresent t pappa och nåt partylinne till på torsdag... tror jag.

Hörs imon, sov gott! Puss



Haha kolla mina ögon! "Vad håller du på med Ola???......" HAHA

Älskar såna här bilder! Tack så mycket för bilden, Marika!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha hur fan ser du ut? :P nee skoja.. ungen längst fram ser lite avis ut hehehe

2010-03-29 @ 22:30:48
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja jag vet att man ska göra det mesta, ville bara veta vad folk fått göra på sina :) mest för skoj liksom hehe



ja, klarar jag det inte på första så gör man om det då haha.



oj grät du till och med under? stackare :( varför? för att han inte förklarade bra eller för att du kände att det gick skit?

2010-03-29 @ 22:52:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0