100529

Heeej! Nu är jag tillbaka igen haha. Har haft fullt upp den senaste tiden, spec denna veckan. Jobbat över massa haha. Är det bara jag eller går tiden sjuuuukt fort?
Seriöst, på tisdag är det JUNI. Fattar ni? SOMMAR (enligt årstiden iaf haha). Tycker att de här halvåret har gått så galet fort, nyss var det ju mars liksom...

Men jaja, trots att allt går så fort så är väl livet rätt bra. Jobbar och tjänar pengar, är med polare och sånt där. Längtar efter värmen och semester. Fatta va skönt att göra vad man vill och schteka i solen och dra iväg... åh, vad jag längtar...

Nu hade jag tänkt lägga in någon passande bild, men har typ inga bilder på min dator :O
Fan, måste ta och fixa in det asså... Någon dag :)))

Men nu måste jag dra mig, har massa grejer att fixa. Senare kommer Johan hit och käkar, sen drar vi till Virre på inflyttningsfest. Och förmodligen utgång på det. Paaaarty party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0