Back in the game!

Hej... igen! Haha ni vet hur jag är när det gäller bloggen nu. Bloggar duktigt några dagar, sen paus. Och så håller det på haha. Nu är jag på g igen!

Den senaste veckaa har varit fullspäckad. Jobbjobbjobb, Ola på Allum, Sthlm, Metro on Stage, party a la väsby osvosvosv. Har haft grymt kul!
Får väl se lite nu när jag drar iväg på nytt. Finns inte så mycket gig ute, och allt kostar ju så satans mycket. Det slog mig häromdagen att "shit, jag har ju bara jobb till sista maj!". Om jag har tur så får jag jobba juni ut också. Annars... är jag körd! Så nu ska jag verkligen försöka hålla i pengarna. Sommargarderoben är nästan helt klar, några fler linnen sen så... Skor - Ja, det är hemskt, men jag behöver verkligen inga fler till sommarn. Förutom att par flipflop, men ja. Har ju hellre kul och åker runt på gig och gör saker än äger en massamassa kläder och skor!

Har ni några planer i sommarn?

Jag har inget planerat än iaf. Det pratas om campa med Virre (roadtrip), pratas sista min resa till utlandet... Pratas gig haha. Men som sagt, inget planerat alls. Får väl se hur vad som händer. Mycket beror ju på jobb och pengar också.

Nu ska jag fixa lite med bilder! Ta hand om er. Puss


                         sommar sommar sommar <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag vill träffa dig snart min vän! <3

2010-05-03 @ 22:24:59
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Madeilene

ja jag ska vara mammaledig :D förhoppningsvis hehehe

2010-05-06 @ 20:37:45
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0