Café Opera

Yes, jobbade som sagt först i onsdags. Bytte kläder på jobbet, och så kom mamma hämtade mig. På väg till centralen stod vi i väääääärldens kö. Trodde ett tag att jag skulle missa tåget, men som tur var hann jag med det haha.

I Sthlm mötte jag upp Micks, som också kom precis från jobbet. Drog oss mot Kungsan och chillade en stund innan vi drog in på Café Opera. Själva stället var en besvikelse för mig. Har liksom tänkt att det skulle var stort och as fräckt, det var litet och inget direkt party-ställe så som jag trott. Men vi hade kul ändå!
Rebecka, Måns-tjejen, Alex och hennes Falun-polare gjorde oss sällskap, kul att vi var några från Of iaf :)

Giget drog igång och shit vilket drag! Utan tvekan ett av de absolut bättre kroggigen jag varit på. Ola var något crazy på scen haha. Fett kul vare! Speciellt när Ola satte sig på scenen framför mig, Rebecka och Micks och vi skulle sjunga "SOS". Vi hade inte jääättebra koll just då hur låten gick, så alla tre hade sin egen variant av hur låten börjar hahah. Olas blick där alltså hahahahah oops (A)


Bilder från Café Opera:














Efter giget träffade vi Ola! Pratade om nya låten "Overdrive", sommarn och sånt där. Haha om Lindesberg "det kommer vara ni där och stadens bagare som kommer såhär *visar* hahah. "Fet väska" illgrönt is the shit :D
Sa hej då till tjejerna och Ola, drog hemåt med Micks. "*TUUUUT TUUUUUT* "FLYTTA PÅ ER HAHAHAH" Ola är Ola haha

Jävligt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0