Lindesberg

Efter Café Opera bar det hemåt igen. Slappade lite, packade om väskan, sov och iväääääg.

Åkte till Mjölby, och där mötte jag upp Yoyyo! Drog hem till henne och käkade och chillade lite innan det var dags att dra sig till Lindesberg. För er som inte vet det har Yoyyo en galen hund haha 8)

Drog som sagt iväg till ett regnigt Lindesberg. Var väl typ 30 pers där när vi kom haha, alltså en halvtimma innan Ola skulle stå på scen. Känns ju.. bra haha. Ställde oss på andra raden vid scenen och strax efter kom Alex och Pernie och gjorde oss sällskap. Hälsade även på Carro och Jennifer!

När Ola väl kom på scenen var de faktiskt en hel del folk på plats, trevligt!
Dagens bästa citat "Har ni det bra där uppe på kyrkogården?" och "Får jag höra ett jubel från kyrkogården?" Hahah asså det stod några typ framför en kyrka som var precis vid torget. Men när Ola sa de där om kyrkogården garvade typ alla haha. Vi fattade ju, men de lät rätt kul eftersom det ligger döda och begravda männsikor där, som liksom är tysta haha. Men jaa 8)

Kvällen till ära så körde Ola och Tim 6 låtar, najs! Inte direkt mycker drag i publiken, men vi sjöng med för fullt iaf haha.

Bilder från Lindesberg:










Efter showen var det signering, en vääääldigt stressig sådan. Alla singlar och album var slut så jag hade väl tänkte komma fram och säga hej typ. Framme hos Ola tar han min hand och skriver sin autograf haha, tack för den liksom haha. Som ett riktigt hej då till Ola, ställe jag, Yoyyo, Pernie och Alex oss på led och gjorde ett fint kungligt hejdå när Ola, Tim och Therese åkte förbi oss haha. Uppskattat i bilen kan man säga haha

Sa hej då till Pernie och Alex och åkte hem till Yoyyo i Mjölby igen. Chillkväll!


Kommentarer
Postat av: Ida

vilken grym dag det var! :D



en minnesvärd dag för mig! =)



Det var verkligen roligt att några OF:are kom till Lindesberg! trots att vi inte hälsa men det får bli nästa gång ju! :)



kramar :)

2010-05-15 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0