Paket

Wooh, idag kom mitt paket från cdon.com! Beställde hem OC säsong 2 och Sex and the city säsong 1 för ett par dagar sen. Naaaajs. Serier är perfekt när man åker buss och tåg kan jag säga. Det är en egen erfarenhet haha 8)

Den här dagen blev inte riktigt som planerat, men så äre ibland. Imon blir inte heller som alla andra dagar.
Jobb 9-16.45, MEN tandläkarn 13.50 (buhuuu vill inte :((( ), Backaplan med Elaine, glass på torget, och hem till Inger från jobbet! Blir nog en trevlig dag, förutom tandläkarn då. Har världens tandläkarskräck, så ni håller väl tummarna för mig att det går bra imon?...

Nu ska jag ringa Micks, sen fixa mig för kvällen och sen blire hoppa i säng!
Natti puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det Jessica! :) lycka till hehe :)

2010-05-17 @ 21:58:18
Postat av: Madeilene

sv: hehehe ja :) den är beräknad till 7 juli :) får se när hon eller han tänker komma ut hehe

2010-05-25 @ 15:32:37
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0