En sömnig Farsdag

Asså idag är jag gaaaalet trött. Tog sista nattbussen från från stan inatt, så var hemma vid 4 och kom i säng kl 5. Är helt slut. Men det var en riktig trevlig kväll med Elaine, Emelie, Adam, Marcus och Rasmus!
Jag och Marcus försökte lära Adam hur man öppar ögonen på kort haha, men det gick inte direkt bra så tyvärr bjuder jag inte på någon bild på alla försök hahah.


Är det bara jag som tycker det, eller är inte Marcus fett lik han där Dhani
från A-teens på den här bilden? hahah


Från det ena till det andra så är det ju Farsdag idag. Morfar var här några timmar och det blev middag och en galet god Daim-tårta. Och presener såklart! Pappa är en riktig Simpson-nörd, så vad passade bättre än almenacka med Simpson? haha



Nu ska jag strax hoppa i säng och se på Sex and the city 2.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0