En galen lördag

Orkar inte skriva sådär innehållsrikt, men lördagen bestod av en tripp till Smålandsstenar!

  • Biiiil till Smålandsstenar, med paus i Ullared/Gekås för att handla skor
  • Smålandsstenar, BARN överallt haha
  • *RAAAAAAAAAAAAAAAAP* HAHAHAH
  • Olas spelning "Jag var med i Melodifestivalen i feb, äre nån som vet vad låten heter?" haha oops
  • Längsta kööön
  • Korven sprutade på Camilla... haha
  • Signering "Visst finns det havsgäddor?" (Ola hade faktiskt rätt... haha)
  • Kramar, knockning, "Faaan, var det där avfarten till Göteborg??"

Hahah skööön dag tillsammans med Camilla, Anna-Karin (Ankan) och Tesso!

Bilder från Smålandsstenar:













När jag kom hem till lägenheten hade jag exakt en timma på mig att käka, byta om, fixa mig och åka in till stan för att parta med Elaine, Abba och Adam och hans gäng! Blev en riktigt skön utgång haha. Började med Chez och fortsatte till Karisma. Kan väl säga att jag och Abba spexade rätt mycket, trots att vi både knappt drack (jag drack 2 cider på hela kvällen) haha. Men shit va kul vi hade! Riktigt trevligt sällskap också!

Tyvärr hittar inte Abba sin kamera med alla galna bilder, men får väl bilderna inom några dagar förhoppningsvis! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0