Fredagsnatt

Hej! Ska strax lägga mig, men vill bara få iväg ett litet inlägg. Jag vet att jag är kass på att blogga haha, men jag orkar inte varje dag! ;)

Nu ikväll har jag varit hos Virre, tillsammans med Bohman och Abba. Väldigt trevligt! Kollade film, spelade Buzz och planerade Halloween. Då äre party, minst sagt haha shit va kul det ska bli!

Imon drar jag, Camilla, Tesso och Ankan iväg till Smålandsstenar och kollar på Ola! Är as taggad, ska bli sjukt kul. Gött att komma iväg lite. Dock är det lite småkul att jag varit där innan. Danny var på exakt samma ställe (och "festival") 2007.... Hahah jävligt kul, spec dagen efter. Kul med knasiga sms... haha

Men nu är det sovdags. Är as förkyld, så håller tummarna för att det är lite bättre imon iaf.
Godnatt!


                          On the rooooooooooooad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0