Jag lever i ovisshet...

Hej! Och så var det fredag igen. Galet vad veckorna går fort.
Imon drar jag till Stockholm! Om jag nu kommer iväg vill säga. SJ har ju haft en massa kontroller av tåg idag och ställt in hur många avgångar som helst. Känns ju bra... Det står på nätet att tågen ska gå som vanligt imon, men jag litar inte helt på SJ. Konstigt eller?

Men imon blire iaf gå på stan, signering med Ola, stan och Dansfeber live i studion! Ska bli grymt kul iaf :)

Såhär dags förra året var Körslaget i full gång. Vecka ut och vecka in. Var på alla programmen utom ett. Hade helt gaaaaalet kul! Saknar det verkligen. Sån stämning i OF, i tvstudion, Ola var galen (stagedive säger jag bara haha). Vilka tider det var!




Nu är det strax dags för Idol! Vem är din favorit?
Puss och ciaaao

Kommentarer
Postat av: Madeilene

ja jag saknar körslaget som fan.. liksom världens bästa gäng varje vecka :D niiiiice

2010-10-15 @ 21:52:09
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Marta

What a great photo :) Olafamlijen with Ola! You all are always with Ola! I wish I could be in Dansfeber with you all but I could be there only on my mind!

I've heard that you rocked in Dansfeber with him! Great job :)

I'm glad that you have fun!

Hugs Marta

2010-10-17 @ 14:56:44
Postat av: Madde

Sv: tack hehe

2010-10-17 @ 22:26:05
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0