Denna underbara shopping <3

Asså är det bara jag, eller mår man sååå mycket bättre av att shoppa?
Att räcka fram en sedel, eller slå pinkoden till VISA-kortet, aaaaaah vad skönt det är!
Iaf för mig och Virre, shopaholics som vi är haha.

Idag köpte jag 3-pack med örhängen, små diamanter som jag kan ha i hålet uppe på örat liksom... haha
Och sen en underbar mugg, som jag faktiskt inte orkar fota. Men den är vit, och ett stort rosa hjärta på. Och på muggen står det I <3 shopping
Rätt passande tycker jag :). Dessutom är muggen lite större än vanliga muggar, det gillas.

Gick även in Gina och köpte en ny hoodie! Gillar verkligen Ginas hoodies, billiga, bra kvalité och inte sådär supertjocka. Och dessutom var den här sådär superduper len inuti... Mys :)


Nu ska jag strax hoppa i säng, imon är det dags för jobb imon. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0