Träning och åter träning!

Shit vad jag är trött i kroppen! Idag var tredje dagen i rad som jag har tränat. I förrgår och igår blev det medeljympa, och idag gym. Skönt!

Imorgon är det vilodag. Lördag hinner jag inte för då äre Ullared-tajm! Men man lär ju bränna några kalorier inne i varuhuset eftersom man går och går och går haha. Gillar det stället!

Antar att de flesta av mina läsare varit där, eller åtminstone hört talas om det. Dom säljer typ allt, kläder, smink, massa prylar, sportgrejer osvosvosv, till mycket billigare priser. Som t ex den mascaran jag använder. I affären kostar den 150 kr, i Ullared typ 90. Och det är exakt samma vara. Galet att det kan vara sån skillnad.



 Senast vi var på Ullared/Gekås kom vi ut med en massa bra saker!

Nu ska jag börja dra mig, är gaaaaaaalet trött.
Godnatt



Och förresten... Jag kan också vara en bitch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0