I wanna be forever young

Sista inlägget som 21-åring! Var tog det här året vägen? Det bara flöööög förbi.

Och är det bara jag, eller låter 22 så himla mycket mer vuxet? Känns som ungdomen är halvt förbi haha. Fast ja, det kanske den är. Men nu vid 22+ kan man ju göra mer saker. Har ju mycket mer frihet och man kommer in på fler krogar... he he ;)

Min födelsedag tillbringar jag först på jobbet, 7.15 - 14. Lyckades byta från att vara sen till att vara tidig. Fett skönt! Sen blire hem, sova en stund, duscha, fixa mig och så kommer Elle, Abba och Frida för att hjälpa till lite här hemma innan de andra kommer. Skönt! Är ju en del att fixa. Festen har temat "färgglatt" så har fixat en del grejer så att säga... Haha vill inte skriva ut det här innan festen, finns ju stor risk att någon som kommer imon hinner läsa och jag vill ju inte avslöja massa då ;) Ni får se bilder efteråt!

Sen iaf blire utgång på det! Och sen på lördag, 10.42, åker jag till Stockholm... Haha kuuuul. Mår förhoppningsvis hyfsat iaf haha. Nu ska jag fixa lite grejer, sen borde jag sova. 6.00 kommer mamma och pappa in och sjunger för mig och så blir det presenter! Myspys.

Vi hörs när jag är 22 år! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0