Liseberg

Efter Åseda hade jag en ledig dag. Snacka om skönt haha.

Måndagen kom, Liseberg stod på schemat. Kom dit en stund efter 12, mamma satte sig och köa medans jag hängde med Jennifer och Emma. Träffade på Danny, Alvaro och Dan en snabbis också, mys. Gick runt i parken och chillade innan vi köade lite också. Var typ kaos när det väl var insläpp sen, folk sprang kors och tvärs som galningar. Jag och mamma tog plats lite längre bak, hade sett att Danny skulle börja sjunga en låt precis där så det kunde ju vara trevligt att sitta där!

När det var genrep hade jag och mamma en tom stol bredvid oss, dit kom Lotta och satte sig en stund haha. Hon gav oss micken medans hon klappade takt haha, thank u! Senare kom Danny och satte sig där innan den där låten skulle börja. Mamma sa till Danny att sluta ha så många spelningar, hon hinner ju aldrig träffa mig haha. Och han ba ""Hon är underbar, jag älskar henne!" Love.







Genrepet tog slut, vi käkade och chillade en stund och så var det dags för sändning. Tycker att det blev ett riktigt bra program! Även då hade vi en tom stol brevid oss, och även då kom Danny och satte sig där innan han skulle börja sjunga haha. Typ aaaaaaallllllllaaaaa stirra på oss haha och typ alla tog kort haha.





Kaossignering efteråt, orkade inte så drog till hotellet med Jennifer och några andra. Kom en del folk dit så hann tyvärr inte prata med Danny när han kom. Fick iaf en stund med Alvaro och Dan, like it.

Kommentarer
Postat av: carro

åh tredje bilden var typ sötast på länge ju! :')

2011-08-07 @ 21:43:07
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0