Sommarkrysset

Hann sova 4 timmar innan jag vaknade och inte kunde somna om! Skulle kunnat sova i 1,5 h till... Lyckat.

Duschade, fixade mig, gjorde mackor, packade och drog iväg till Stockholm och Sommarkrysset. Kom till Grönan precis när Danny höll på att soundchecka, tajming! Satte mig vid C, M, L, hello mina fina <3
Kollade klart på Dannys rep, käkade och Micks och Lovisa hann med ett mindre vattenkrig!





Dagen gick snabbt även om jag var helt död. Nästan rep hela dagen, vi kunde programmet utan och innan när det var började. Danny feat The Provider var okej, men Provider behöver lära sig att "sjunga" i micken, även fast man mimar... "In the club" var iaf grymt! The Poodles var rätt bra och Carola... Hon är Carola.







Signering efteråt. Jag var svintrött och ville mest hem, så när Danny försökte rita mig i ansiktet med spritpenna och bara la kommentaren "Jag tänker inte säga grattis" blev jag en aning suuuur haha. Jävla retsticka!

Drog från Grönan, sprang t Donken och köpte mat t oss tjejer, tåg till Micks, presentdags (tack goingar <3 )  godnatt-sång och SNAAAAAAAAAAARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0