Glooooben!

Igår gick första deltävlningen i Melodifestivalen av stapeln. Mellonörd som jag är satt jag bänkad framför tv:n tillsammans med mami (okej då, sprang fram och tillbaka mellan tv:n och spegeln eftersom jag fixade mig för utgång haha). Men iaf, jag tycker att gårdagens startfält var rätt okej faktiskt! Jenny Silver och Pernilla Anderssson var rätt okej. Och Swingfly var fett sköna. Och Danny... Underbara fina Danny. Satan vad han ägde ut alla. Helt överlägsen i mina ögon. Enligt svenska folket också eftersom han gick direkt till Globen!


                                Bild från i somras

Är så grymt glad över Dannys finalplats och man kan inte vara annat än stolt över Danny. Vi ses i Globen!


Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Danny var ju överlägsen! Det handlade aldrig om vem som skulle gå direkt till globen snarare alla andra som tävlade mot varandra! ;)

2011-02-06 @ 14:38:54
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0