Partytorsdag i Åre

Igår var det party! Förfestade hemma och sen gav vi oss ut i snöstormen! Helt gaaalet vad det snöade och blåste!
Kom fram till Bygget där Rix Fm hade efterski. Slog oss när i de enda sofforna i lokalen, där även ena av halvan Broker Door hängde!

Bygget fylldes på med folk ganska fort och och runt 23 var det fullt på dansgolvet. Vi drack dyyyra drinkar och dansade tills det var dags för Andreas Johnson att inta scenen. Hamnade längst fram och alltså, Andreas är lite farlig på scen, iaf när artisten står så nära publiken haha. Fick mickstativet i huvudet, Andreas himself över mig (en klapp på huvudet och kinden som "förlåt" haha) och en massa svett på mig haha inte så fräscht. Dessutom skojade han lite med mig och försökte ta min cider haha.



Direkt efter Andreas var det dags för Ola att inta scenen!
"You don´t know me yet but i don´t care!" Bygget, förlåt för min hemska sångröst hahah
Rätt bra drag också och inför Olas sista låt (Natalie) tog han upp E-type på scen. Synd bara att inte han kunde "Natalie" haha fail.





När det var slut för Ola drog vi oss hemåt. Sa hej då till vår nya vän Anders, men vi har bestämt träff idag igen. Nya kontakter är kul! Blir förfest här och sen vidare till Dippan där det är party med Rix ikväll. E-type och Rasmus Seebach på scen, lär bli as grymt!

Nu ska jag strax väcka Micks för andra gången idag haha.
Vi hörs sen eller imon! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0