Dans Afro

Tja! Igår kväll var jag på Dans Afro för första gången. Fett kul måste jag säga!
Skön feeling och rörelserna var blandade, några "känn regnet!" och en del likadana grejer som från jympan. Man var barfota och det var alldeles mörkt i salen förutom ett par levande ljus. Det gjorde att jag fick riktigt skön feeling och att jag inte brydde mig så mycket om jag gjorde lite fel, för dels såg man inte jättemycket och dels var alla inne i sitt!
Dansen tog mer än jag trodde, har en hemsk träningsvärk i ryggen idag haha.
Dock skulle jag gärna blivit mer svettig, men kanske blir det när jag kan ta i mer när magen är helt bra.

Dans Afro kommer jag absolut gå på igen, så ofta som jag kan!


             Känn regnet! Knåda! Kasta kärlek! Ta på stövlar!

Idag gick det dåligt på träningsfronten... Hade tänkt gymma nu ikväll, men när man jobbar 9-18 är jag helt död, så kom aldrig iväg. Jobbar likadant imon med, så träningen får vänta till torsdag, fredag och helgen!


Nu ska jag hoppa i säng, kom inte i säng förren vid 2 inatt så har några timmars sömn att ta igen....
Puss

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Det låter ju som en jättekul träningsform =) Dans är inte bara kul hehe. Har du testat Zumba?

2011-01-19 @ 10:12:36
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0