Nystart 2011

Som grymt många andra (antar jag iaf) började jag om på nytt idag med träning och kost. Vet att jag kan eftersom jag gick ner en del 09-10. Nu är det dags igen!

Var iväg och simmade med Bohman och Virre idag. Grymt skönt, förutom i början. Aj säger jag bara. Men sen gick det bra, även om jag var helt död haha. 1000 m fick räcka för mig och Virre medans Boh simmade 1200 m.
Och sen bubbelbad på det haha shit vad sköööööönt.

Imorgon tänkte jag åka till Friskis och gå på rullbandet en timma. Ska även testa hur maskinerna känns, men vet inte om jag kan lyfta och greja än. Förmodligen inte, men man kan ju testa försiktigt.
Skönt att kunna träna något iaf, över 3 veckor sen sist.


                     

Let´s gooo!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0