1... 2.... 3! hahah

Hej! Partykvällen i fredags blev inte alls så bra som jag hoppades på.
Började med att William banga, så jag, Abba och Adam drog själva till Virre. På spårvagnen var det en kvinna som glodde på oss heeeeela tiden. Jag glodde tillbaka tills hon kollade bort. Varje gång. 1-0 till mig haha!

Framme hos Virre hade vi iaf as kul. Shottar hit och dit för mina underbara vänner, jag bangade efter ett litet smakprov, fy satan vad det smakade illa haha. Kvällens störta asgarv kom när jag lurade de andra att vi skulle shotta. Vi hade våra glas i beredskap, räknade 1...2.... 3! varpå vi alla lyfter glasen till munnen och ska hälla i sig shotten. Precis innan det är dags att börja dricka tar jag bort glaset från munnen och utbrister "HAHA" vilket gör att Abba, som redan börjat dricka, börjar asgarva och heeeela shotten flyger ut från hennes mun hahahaha tårarna bara rann på mina kinder hahah!


         1.... 2.... 3! Hahaha garvar fortfarande åt det hahaha

Sen spelade vi något spel, minns inte vad det hette, men man skulle b la köra charad. Fett kul!




                        Abba - Jag - Virre och Adam!

Runt halv tio sprang vi till spårvagnen, och på den satt en man som spelade gitarr för fullt. Vi fick önska låtar, och snart var det allsång till "Summer of 69" haha shit va kul det var! Hoppade på Korsvägen, och där bjöd jag och Virre på lite fin sång 8)


           Typ roligaste spårvagnsresan någonsin hahah

Åkte vidare hem till Abbas polare Daniel som hade fest. Well, det blir inte alltid som man tänkt. Men han hade sing star iaf!

Godkänd kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0