Göteborg

Hej!
Nu är jag hemma igen. Eller ja, jag kom hem igår kväll haha. Tillbringade kvällen i soffan och kollade på Top Model Australia och Sex and the city. Väldigt skönt att bara slappa haha. 

Jönköping var iaf jättemysigt! Jag ovh Lovisa kollade igenom en massa bilder och det är helt galet vad mycket vi upplevt. Och det känns verkligen jättekonstigt att vi (förmodligen) aldrig skulle ha träffats om det inte vore för Danny. Och man skulle absolut inte ha upplevt allt det roliga som vi faktiskt gjort. Tummen upp för Danny helt enkelt!



En annan grej, hur kan SJ ta 169 kr för åka mellan Göteborg och Jönköping, medans Swebus bara tar 79 kr?
90 kr skillnad ju! Galet. Verkligen synd, för jag föredrar faktiskt tåg framför buss, men 90 kr (enkel resa) mer för tåg än buss är ju sjukt. Fine, jag kan erkänna att jag inte varit den som tänkte jättemycket på pengar innan, la hellre 90 kr mer för väg och åkte bekvämare. Men nu när jag skall plugga och verkligen måste hålla i pengarna kommer jag vara mycket mer ekonomisk, och då är faktiskt Swebus (nästan alltid) billigare. SJ vill ju att man ska ta tåget när man ska iväg, men då får det ju bli skärpning med priserna!


Kommentarer
Postat av: lovisa

tummen upp för danny, tummen upp för oss!

2011-07-21 @ 20:05:10
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0