Jönköping tonight!

Godmorgon!
Den stora frågan är... Ska man ta en promenad på en timma idag igen? Har kommit igång ordentligt med promenader och bättre mat igen. Och det ger verkligen resultat, sen i fredags har jag gått ner 1,3 kg.
Tror kroppen fick en liten chockstart hahah. Synd bara att nästa veckas (from lördag rättare sagt) intensiva schema kommer sabba det nyttiga livet igen, men efter den veckan kör jag på igen!

Så ja, okej.... Blir väl en promenad idag igen.

Förresten, i eftermiddag lämnar jag Göteborg för Jönköping och Lovisa. Ska bli jättemysigt! Onepiece, tacos och allt däremellan. Kommer hem imon kväll igen.

Nu ska jag käka frulle! Puss



                                  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0