Vill flytta hemifrån!

Hej!

I x antal dagar (okej, jag minns faktiskt inte hur många...) så har mina päron varit på semester och jag har varit ensam hemma. Och det har varit så himla skönt! Handla själv, fixa egen mat, städa när man vill, ta hand om dittan eller dattan när man vill... Gosh, i love it. Längtar som en gnu till jag flyttar hemifrån.
Men missuppfatta mig inte, jag älskar mina päron, men... Jag vill ha mitt eget place.

Men än dröjer det innan jag flyttar hemifrån. Det är nämligen så att jag ska börja plugga efter sommaren.
Jag ska läsa Förskollärarutbildningen i Varberg. Kom inte in i Göteborg, är reserv nr 10. Men jag funderar faktiskt på att tacka nej till reservplatsen och börja i Varberg. Har feeling på att Varberg mer är att place för mig. Kommer bo hemma och pendla till en början, sen får man se om nån halvår eller år eller något vad som händer.

Ska bli spännande iaf :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh, awesome :D Då kan vi ju utbyta massor av erfarenheter och så :) Låter bra med Varberg också, det är faktiskt skönt att börja plugga i en annan stad än den man bor i :)

2011-07-19 @ 07:21:29
URL: http://alexandra-hellman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0